In urma cu aproximativ o luna de zile mi-am cumparat o saltea gonflabila Intex din Carrefour. De fapt, e un sezlong gonflabil. Din lipsa de spatiu am ales aceasta varianta. E maricel, super confortabil si stau intr-o pozitie foarte buna in el, mai ales pentru ca eu obisnuiesc sa am si laptop-ul in brate in jur de 10 ore pe zi. Nimic in neregula pana aici. Partea proasta este ca desi l-am folosit doar in casa, acesta a inceput sa piarda aer printr-un orificiu ce l-am descoperit destul de repede, iar acum sunt nevoita sa-l umflu de 3-4 ori pe zi, pentru ca altfel ating cu posteriorul de pardoseala. Deci, dupa nici 2 luni de utilizare, sezlongul de la Intex s-a spart!
Cautand pe interenet kit pentru repararea saltelelor gonflabile, am aflat citind pe un forum, faptul ca nu sunt singura care se plange de produsele de proasta calitate pe care le fabrica Intex. Problema este ca nu am pastrat bonul, l-am aruncat fara sa-mi dau seama ca garantia produsului este valabila doar in baza lui. Am observat ca nici kit-uri pentru reparat saltelele gonflabile nu prea se gasesc online, asa ca am ramas cam in pom si nu stiu cum sa procedez. A costat in jur de 180 lei, iar atunci cand am cumparat aceasta saltea am crezut ca Intex face produse de calitate. Modelul pe care eu il am e fix cel din imagine, maricel dar suuper confortabil si chiar imi pare rau ca s-a spart atat de repede. Si nu l-am spart eu, ci cred ca defectul este de fabricatie.
So, help! Daca aveti idee cum as putea repara sezlongul gonflabil care se incapataneaza sa de dezumfle, va rog sa va dati cu parerea!
daca nu mai ai garantia, poate poti sa vezi achizitia in baza lor de date/data achizitiei/card?
Nu de alta, dar am schimbat deja saltele dar la decatlon. Poate poti si pe asta.
Am si spart unele, cu tot cu chit de reparatii. Great.
Sincer, nici nu mai stiu daca am platit cash sau cu cardul, dar bine ca mi-ai dat idee, o sa verific. 🙂 Daca nu am nici o dovada (adica sa gasesc vreun istoric c-as fi achitat cu cardul) nu pot sa o returnez, iti dai seama ca nu mi-o vor accepta.
Cu cardul curent poate poti identifica ziua, ora si exact minutul si secunda. Cu datele astea ia si cardul client de la Carrefour si mergi la ei la oficiul de suport clienti, poate rezolvi acolo ceva. Nu pierzi nimic daca incerci.
Nu exista card de client la Carrefour, deci n-am nici o sansa. Aseara, dupa ce mi-ai spus tu treaba asta, mi-am amintit ca am platit cu un card pe care l-am inchis saptamana trecuta. M-am resemnat, n-am ce face, o sa caut o modalitate sa-i pun petic.
Cred că depinde foarte mult și ce vechime are, chiar și sigilată. Am avut și noi una de dormit, au dormit niște musafiri pe ea, apoi am luat-o de câteva ori la plajă și n-am avut probleme cu ea. A stat cam 3 ani în dulap și s-a dus dracului. Când s-o folosim pentru alți musafiri s-a fisurat după două nopți.
Am reparat-o și degeaba, a cedat fix lângă.
Mai am cutia, o sa ma uit pe ea pentru a vedea daca scrie. Nu cred ca este neaprat veche, ci iau in calcul mai mult un defect de fabricatie. Are un por super mic, abia il vezi cu ochiul liber.
de obicei, in cutie sunt si niste petice pentru reparat, stiu producatorii ce stiu :p
Nu am primit nimic in cutie. Chiar la asta m-am gandit si eu ieri, de ce n-au dat macar niste petice …
Mai demult, am gasit la raftul dintr-un magazin(orice magazin care are asa ceva) unde se gasesc colaci si chestii gonflabile de plaja, niste plasturi speciali ptr pori, eu i-am folosit si au avut efect. Incearca sa cauti si aceasta varianta. Eu as cauta si la un magazin de biciclete petice din alea speciale ptr cauciucuri, nu stiu daca mai exista, dar as incerca sa aflu…
Buna, Antonia si multumesc pentru recomandare!
Fix asta am facut, am peticit-o cu o bucata de piele (am dus-o la cineva care se pricepe si m-a ajutat cu toata treaba asta). 😀
Ma bucur mult ca ai rezolvat!