Dezamagire totala – Elefant a anulat comenzile din Noaptea Alba

E plin Facebook-ul de persoane dezamagite de cei de la Elefant. Eu sunt una dintre ele. In noaptea de sambata spre duminica, atunci cand Adela a dat zvon in tara ca magazinul are Black Opium la doar 77 de lei, am dat fuga pe site pentru a vedea minunea cu ochii mei. Chiar avea dreptate! L-am adaugat repede in cos, am plasat comanda de teama sa nu se epuizeze rapid stocul, iar apoi am continuat sa urmaresc in continuare promotiile.

Si uite asa am reusit sa stau treaza pana la 4 dimineata, adaunand in cos o multime de produse cu preturi suuuper mici. Deja nu-mi mai incapeam in piele de fericire, pentru ca reusisem sa dau comanda de urmatoarele: Armani Code de 75 ml la doar 81.90 lei, apa de parfum Si Intense 50 ml la doar 85.90 lei, apa de toaleta Black Opium de 90 ml la doar 77.90 lei, apa de toaleta Black Code 125 ml pentru EL la doar 88.90 lei, apa de toaleta STR8 On the Edge 100 ml la doar 7.90 lei, apa de toaleta STR8 Discovery 100 ml la 7.90 lei, apa de toaleta STR8 Oxygen 100 ml la 7.90 lei, deodorant Pret A Porter75 ml cu 3.90 lei si apa de parfum Celine Dion Signature de 100 ml cu doar 13.90 lei.

Ei, pai zi si tu, cum sa nu te oftici cand primesti un astfel de mesaj, mai ales cand stii ca n-ai putut sa dormi toata noaptea de emotii, de fericire si de bucurie ca ai putut sa-ti iei atatea parfumuri misto cu pret mic? Asa cum spuneam, aseara a venit si emailul de la Elefant si suna cam asa:

„Buna ziua,

Dorim sa va instiintam asupra faptului ca produsele din comenzile efectuate de catre dumneavoastra in intervalul 11 decembrie 2016 ora 21:00 si 12 decembrie 2016 8:00 nu vor putea fi confirmate si livrate, din cauza unor erori tehnice intampinate in afisarea preturilor produselor.

Dorim sa ne prezentam scuzele sincere si va asiguram ca am remediat aceasta eroare si verificam motivul pentru care a fost intampinata.

Totodata, ca urmare a situatiei astfel create, va oferim un voucher cadou in valoare de 50 de lei ce poate fi folosit pentru achizitia oricaror produse de pe site-ul elefant.ro in perioada 12 decembrie 2016 si 31 martie 2017.
Codul este: XXXXXXXXXX
Nu este necesara o comanda minima pentru a fi folosit.

Conform „Termeni si conditii”, elefant.ro isi rezerva dreptul de a anula comenzile pentru produse si servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator).

Pentru orice alte informatii, va stam la dispozitie cu cea mai mare placere.
Va multumim pentru intelegere si amabilitate,

O zi frumoasa!”

parfumuri-cum-m-a-dezamagit-elefant-min

Personal, mi s-a parut ceva ciudat inca de cand am plasat comenzile, pentru ca eram obisnuita sa primesc email automat si de data aceasta nu se intamplase, dar am zis ca poate n-au mai trimis si ca nu reprezinta neaparat o problema. Gresit! Iata ca ei chiar au avut probleme, iar consecintele sunt suportate de noi, cei care am reusit sa ne cumparam lucruri frumoase in noaptea reducerilor, pentru ca ne-au fost anulate comenzile si trebuie sa ne luam gandul de la cadourile lui Mos Craciun. 🙁

Ideea este ca nu se poate face nimic, atat timp cat ei au mentionat pe site faptul ca isi rezerva dreptul de-a anula comenzile in cazul in care exista astfel de erori de afisarea preturilor produselor. Deci, sunt sigura in proportie de 90% ca cei care vor incerca sa depuna plangere la ANPC nu vor obtine nimic…ci doar isi vor face nervi in continuare. Eu am incercat sa trec peste, desi mi-au stricat seara si m-au lasat cu un gust amar.

Elefant n-a dorit sa-si faca reclama la fel cum a facut eMAG, probabil bugetul pentru marketing nu le permite acest lucru, desi eu cred ca puteau face o exceptie avand in vedere ca un sfert din valoarea fiecarui produs chiar ar fi fost platit. Cred ca le convine mai mult sa plateasca advertotiale pe diferite blog-uri. In fine, asta e, mergem mai departe si ne orientam acum catre alte cadouri. 😀 Voi ati apucat sa va cumparati ceva de la Elefant in noaptea de sambata spre duminica?

23 Comments

  • De pe elefant iau doar carti, asa ca nu am facut parte din cei care au pierdut noaptea pe siteul lor. Totusi, mi se pare foarte aiurea faza facuta de ei. Atunci cand au avut probleme de BF cei de la emag si au vandut produse cu 1 ron, le-au livrat chiar daca era vorba de o eroare majora. Presupun ca ei au luat nota de la acel incident si au bagat la termeni si conditii fraza respectiva. Per ansamblu, eu nu inteleg care a fost ideea daca au anulat comenzile… acum reputatia lor a fost destul de smotocita si nu stiu cate advertoriale o sa le-o mai refaca.

    • Probabil nu-i intereseaza atat de tare de noi. De-a durat atat de mult sa ofere un raspuns, cred si-au facut anumite calcule si-au ajuns la concluzia ca n-ar fi profitabil pentru ei sa dea parfumurile la preturile alea. Urat, asa am zis si eu, mai ales ca erau platite, nu oferite aproape gratis asa cum au facut cei de la eMAG. Am vazut ca multi s-au adresat ANPC-ului, dar nu cred ca o sa se si rezolve ceva.

  • Nu mai comand niciodata de la Elefant, am crezut ca au reduceri, am plasat 2 comenzi si acum am primit mailul lor. Am comandat si de la eMAG cand au avut preturile gresite si am primit un telefon si am platit 7 lei. Asta e, se pare ca sunt dispusi sa cumpere advertoriale cu 3 lei, decat sa-si faca niste clienti fideli fericiti.

    • Eu le-am scris si sper totusi sa se razgandeasca….desi sunt destul de slabe sansele. Clar nu se compara cu eMAG, iar acolo era vorba de sume mult mai mari. Asta e, cumparam de la Aoro, taiem Elefantul de pe lista. 🙂

  • Am dat și eu un share în seara aceea și m-am trezit cu multe comenzi. Chiar m-am mirat. Se pare că se va anula totul 🙁

  • Waaaaaa nuuu cred!! Serios? Acum aud! Ce urât din partea lor! La fel ca Teo, de la ei cumpăr doar cărți și nici de alea că au scos metoda de plată prin paypal 🙁 Elefantul se duce la vale ușor ușor. Nu știu ce minune o să-i salveze..

  • Ferice de mine ca nu am stiut de reduceri si m-am scutit de navigat site-ul si de dezamagire. Am vazut pe facebook ca se desfasoare o adevarata revolutie anti-elefant si si-o merita. Greseala trebuia remediata cand s-au primit primele comenzi!

  • Cea mai mare teapa de anul asta…cam asa s.ar traduce noaptea alba. Avem si eu ceva comandat… Culmea e ca la mine nu e comanda anulata si nici n.am primit mail cu cod…

    • Poate ti-o livreaza daca nu ai primit email, am inteles ca unele comenzi, care n-au avut produse cu preturi „gresite”, vor fi onorate. Maybe you’re lucky! 😀

  • nu am comandat atunci dar sunt dezamagita de atitudinea lor. It is not client friendly !!!
    Asa ca ma bag in grupul #ElefantulBonsunflat 🙂

    • Era mai bine daca nu stiam de promotii, abia nu-mi mai crestea tensiunea de 2 ori (atunci cand am vazut preturile si atunci cand am primit emailul cu instiintarea ca vor anula comenzile), degeaba!

  • Termeni si conditii exista doar pe site…eu am comandat de pe telefon din aplicatia pt android,iar acolo au uitat sa puna asa ceva!

  • Buna ,
    Si eu am comandat in aceea noapte,prima comanda dar si ultima comanda pe ” elefant”. M-am bucurat, ce surpriza le voi putea face celor dragi,voi putea sa le fac cadou parfumurile care si le doresc, ce fantastic este site-ul asta ,ce noroc sa prind asemenea promotii ! Mi-am verificat comenzile ( m-am cam intins,mi-am depasit bugetul ), am vazut ca nu se intampla nimic ,nu primesc e-mail de confirmare.Ciudat ! Am primit totusi un e-mail de informare nelivrare comanda,asa ca toti fraierii .Am fost dezamagita ,m-am simtit si inselata in calitatea mea de consumator asa ca m-am decis sa le raspund.De fapt de acum urmeaza ce e mai interesant ,acum chiar m-am simtit prostita cu adevarat si am regretat ca le-am raspuns deoarece raspunzandu-le e-mailului nu am facut nimic altceva decat i-am ajutat sa-mi anuleze comanda. Raspunsul lor
    ” Intelegem nemultumirea ta insa avand in vedere pretul derizoriu al produselor solicitate, cauzat de catre o eroare tehnica, operatorul economic are dreptul de a anula comenzile cu conditia ca fiecare consumator sa fie informat corespunzator.” Deci : le-am confirmat prin e-mailul trimis ca am fost informata si azi mi-am vazut comenzile anulate.Acum am simtit cu adevarat ca am fost prostita de niste specialisti adevarati .Oare sa ma opresc aici sa ma lupt cu elefantul ? Ce ziceti ?
    Angelica,

    • Buna, Angelica! Si mie mi-au fost anulate toate comenzile din cont, aseara, fara ca eu sa le dau replay la email, deci nu se pune problema ca daca tu nu raspundeai, ei nu le anulau, nici vorba! Si eu sunt la fel de dezamagita ca si tine, insa in acelasi timp stiu ca nu pot face nimic, decat sa ma resemnez si sa ma orientez catre alte cadouri pentru cei dragi. Asa cum am mentionat si in articol, nu putem sa-i tragem la raspundere, oricate reclamatii am face noi la ANPC, deoarece pe site-ul Elefant este precizat ca isi rezerva dreptul de-a anula comenziile in cazul in care exista probleme. Trist, dar adevarat! Iar eu cred ca lupta cu ei nu ar face altceva decat sa ne manance nervii, plus ca sunt convinsa 99% ca nu am avea sanse de castig.
      In cazul tau, e si mai trist pentru ca prima experienta a fost atat de urata. 🙁 Acum, ramane sa faci ceea ce consideri, daca vrei sa te incarci si mai tare de nervi si sa-ti pierzi timpul, te poti alatura celor care au depus plangere impotriva lor, daca vrei sa ai sarbatori linistite si sa treci peste, te sfatuiesc sa vezi partea buna a lucrurilor, adica aceea ca nu ai ramas cu banii blocati, pentru ca n-ai platit cu cardul. Cu siguranta multa lumea n-o sa mai cumpere de la ei, printre care si eu, categoric!
      Sper ca ti-am putut fi de folos!
      O zi buna, iti multumesc pentru vizita!

  • Buna Amy,

    Nu ma gandesc sa-mi pierd timpul , a fost prima incercare de a face comenzi pe Elefant si rezultatul nu a fost deloc multumitor. Nu voi mai comanda de la ei deoarece niciodata nu voi fi sigura ca ceea ce pun in cos e un produs care imi va fi livrat la pretul care il vad afisat. Mi-am comandat parfumurile pentru cei dragi de pe eMAG ,aici am mai facut comenzi si intotdeauna au fost seriosi ,au livrat produsele rapid si nu am avut niciodata probleme.

    O seara placuta !

    • Ma bucur ca ai gasit asa repede o alternativa. Da, iti recomand eMAG, pentru ca este un magazin serios. Sper sa-ti ajunga repede produsele si sa te bucuri de ele impreuna cu cei dragi! 🙂

  • Per total e foarte aiurea intamplarea. Sunt 100% convinsa ca nu mi-ar fi placut sa fiu in pielea ta. Stiu cat am stat in noaptea de Black Friday sa cumpar produsele pe care mi le doream si am fost necajita ca n-am mai gasit pe stoc 2 dintre gelurile de dus pe care le aveam salvate la bookmarks :)).

    In prezent sunt ofticata ca eu n-am stiut de ziua asta de reduceri de la Elefant, ca acum aveam si eu un voucher 😀

    • Elefant a facut-o lata de data asta, a dezamagit sute de clienti. Eu chiar obisnuiam sa cumpar des de pe site-ul lor, dar acum am ramas cu un gust amar…mi-e greu sa-l recomand din nou, pentru ca daca intri pe pagina lor de Facebook, vezi o multime de oameni nemultumiti, care fie nu-si primesc comenzile la timp, fie nu s-au linistit nici astazi de la Noaptea Alba.