Curierul rapid nu mai este rapid

curier rapid

Daca tot nu-mi place sa merg la sala, mi-am facut curaj intr-un final si mi-am comandat bicicleta eliptica. Dar nu despre asta vreau sa vorbesc astazi, pentru ca voi intra mai mult in subiect in momentul in care voi intra in posesia ei, ci despre serviciile pe care le ofera firmele de curierat in ziua de astazi.

Hai sa-ti spun cum sta treaba si ce modalitate a gasit Urgent Cargus sa-mi strice buna dispozite, ieri. Dupa ce am stat vreo 2 zile cu capul in calculator, citind review-uri si pareri despre bicicletele eliptice, ieri m-am decis intr-un final asupra unui model pe care l-am gasit la eMAG. Buuun! Am plasat comanda, am si platit-o, iar apoi am sunat la ei pentru a vedea cand urmeaza sa-mi fie livrata.

Stiind ca este vorba despre un magazin serios, nu-mi faceam probleme, imi imaginam ca o sa ajunga chiar a doua zi, adica astazi, insa firma de curierat de care am mentionat mai sus, a avut grija sa expedieze coletul meu in alt oras. Si poate ca nu m-ar fi deranjat atat de tare sa astept o zi in plus daca mi-ar fi fost oferite informatii corecte, la telefon, atunci cand am sunt la sediul lor din Bucuresti.

Nestiind ce se intampla si care va fi drumul pe care bicicleta mea va urma sa-l parcurga, am sunat la 8:30 la sediul din Bucuresti, in ideea de-a solicita ca produsul sa ramana in depozitul din orasul meu, urmand ca sotul sa mearga sa-l ridice. Doamna care mi-a raspuns mi-a cerut AWB-ul, a verificat si mi-a spus „am transmis mai departe si colegii mei o sa va sune cand ajunge coletul in depozitul din Pitesti pentru a merge sa-l ridicati”. Cand am auzit Pitesti, nu mi-am dat seama ca este o problema, pentru ca era totusi numele meu trecut la destinatar. Am corectat-o zicandu-i „Braila, nu Pitesti!”. La care ea: „Da, Braila, ma scuzati!”.

Inainte de-a inchide telefonul o intreb: aveti idee daca a ajuns deja, pentru ca vreau sa merg acum la depozit sa ridic pachetul? Doamna de la call center: „colegii meu de la Braila nu raspund, nu stiu ce sa va spun, poate descarca in momentul asta camioanele cu marfa, asteptati sa va sune”. Ok, astept.

Si cum n-a dat nimeni niciun semn pana la ora pranzului, am decis sa merg personal la sediul din orasul meu pentru a vedea care-i treaba cu pachetul. Supriza! Nu era niciun colet pe numele meu, iar cei de acolo mi-au spus ca daca nu a sosit nimic pana la ora asta, clar nu mai ajunge astazi. Deja ma apucasera toti nervii.

Ajunsa acasa am zis sa dau iar o cautare pe site-ul firmei de curierat pentru a verifica pe unde se plimba bicicleta mea. Cand colo, ce sa vezi? Fac ochii mari citesc urmatorul mesaj: „25.08.2016 10:16:36 PITESTI Rutat gresit: Incarcata gresit – origine”. Intrebarea mea este urmatoarea: de ce incompetenta cu care am vorbit la telefon, dimineata, nu mi-a zis clar „doamna, a fost expediat gresit, ne cerem scuze, maine veti primi pachetul”? Era mai simplu asa, iar eu nu mai scriam acest articol, cu gandul de a-mi spune cu ce impresie proasta m-au lasat cei de la Urgent Cargus in urma acestei experiente!

33 Comments

  • Eu am ajuns sa lucrez foarte mult cu serviciile de curierat. Atat Fan, cat si Cargus sunt foarte ok. Ne asteptam, ne intalnim pe drum, cum se poate ca sa putem face treaba 🙂

    • Pai cu cei care sunt pe zona in care locuiesc eu, ma inteleg ok cu ei, ii cunosc, nici nu-mi cer buletinul cand vin la cate pachete am primit. Uneori la fel fac si eu, ii sun pentru a ridica pachetele din drum, dar acum nu-s ei de vina, ci cei de la Bucuresti. Plus ca tipa de la call center m-a mintit….

  • Mwahahahaha! Hai ca e pe aproape, daca nu macar precum km, atunci precum denumire… not! 😀 Sper sa ajunga cat mai repede :*

    • Gata, a ajuns! Mi-a incarcat camera de fieratanii si surubele. 😀 Am fost personal la ei la sediu si-am ridicat-o, la ora deschiderii (9 dimineata) eram acolo. Articolul este scris ieri, astazi in sfarsit a ajuns dupa ce a fost plimbata prin toata tara. :))

  • Pe mine curierii mei ma surprind adeseori. De fapt s-a intamplat de cateva ori sa trebuiasca sa vina si a doua zi cu pachetul sau sa reprogramez eu livrarea pentru ca nu ma asteptam sa-mi ajunga asa de repede.
    Pana si posta ma surprinde aici mai ales ca mi-a adus un bec din Madrid in 24 de ore si un colet din tara in 4 zile…

    • Si Posta Romana tot in 4 zile expediaza coletele in afara tarii. Am trimis si eu unei prietene, recent, si-am platit mai putin decat as fi dat unui curier, si-a ajuns si repede. 🙂 Teoretic, curierul asa ar trebui sa livreze coletele, in 24 de ore.

    • Totul depinde de sursa si destinatie. La noi fiind insula 48 de ore e normal pentru ca mai bine de jumatate de zi se pierde pe ferry, insa am avut livrari de la Amazon care mi-au venit de pe o zi pe alta, norocul a fost ca au plecat de la Barcelona sau Valencia si astfel au ajuns de la expeditor direct la ferry. Oricum eu unul sunt multumit de cum lucreaza curierii si posta in Spania.

  • Eu am dat prin martie o comanda de carte. Au trimis-o in Timisoara in loc sa o livreze in Bucuresti. Nici pana acum nu a ajuns.

  • La Urgent stau foarte prost lucrurile, ar trebuie sa isi schimbe numele in Lent Melcus Curier. Eu aveam niste cosuri cadou trimise de pe 22 si trebuiau sa ajunga pana in Craciun. Desi stau la 5 minute de depozit si s-a dus sotul meu sa le ridice in data de 24 pentru a avea cadouri pentru cei dragi, surpriza coletele nu erau acolo, le luase un coleg din greseala. Din cauza lor am dat cadourile pe data de 27 decembrie pentru ca atunci ne-au livrat.

    • Wow si mai naspa! Hmm…cred ca le-as fi facut un mare scandal daca as fi patit eu lucrul asta, mai ales ca taxele pe care ei le percep pentru transport nu sunt deloc mici. 🙂

  • pe mine m-au sunat de la centrul gls acum 2-3 zile, ca au adresa incompleta, sa le-o dau corect. dar s-a rezolvat repede. cu cargus si fan n-am avut probleme pe zona mea actuala. pe zonele vechi…imi venea sa ucid pe cineva

    • Cu GLS n-am avut contact pana acum, cu FAN a fost ok, Cargus in trecut de asemenea, dar de cand s-a facut aceasta fuziune si-au devenit Urgent Cargus, am observat ca multa lume se plange de serviciile lor.

  • M-am gândit la Cargus de când am citit titlul. Am așteptat o lună după un colet..

    • O luna?? Inseamna ca eu am fost un caz fericit, nu? Oricum, nu mi se pare normal sa livreze in 48 de ore in conditiile in care nu-i Black Friday sau o alta perioada aglomerata din an. Pana la urma, de ce platim?

  • Aoleu chiar acum trec prin toți nervii de pe lume cu al meu colet. Și nu. Nu în România. Că mai înțelegeam. Aici. Aștept de pe 24 coletul, au zis că nu era nimeni acasă dar eram și nu au lăsat nimic în poștă. Am vb cu ei au zis că se asigură că astăzi să primesc coletul. Azi la fel, au notat că au livrat coletul la unu și 20 când ei mi-au spus ca azi livrează între orele 14-18. Tot nu l-am primit. Am vb acum o ora cu furnizorii (Ici Paris) care la fel au fost informați că a fost livrat. Acum ei nu pot face nimic și trebuie sa aștept până luni sa îmi spună dacă îmi trimite altul (dacă mai au ib stoc produsele) sau dacă îmi dau banii înapoi. Nu mai pot de nervi nici la ora asta. :))

    • Deci uite ca nu se intampla doar in Ro chestia asta. Naspa….sper sa rezolvi luni si sa-ti primesti pachetul. Pupici :*

  • Eu evit sa cumpar online asa ca nu prea am de-a face cu aceste servicii de curierat. Ma bucur ca ti-ai primit bicicleta in cele din urma si ca te bucuri de ea. 🙂 Abia astept poze cu modelul achizitionat. 😀

    • Multumesc frumos! O sa scriu curand despre ea si primele impresii.
      Te pup, weekend placut! :*

  • WOW! Ce aventură. Cred că făceam un scandal de nu se poate, scriam și articol și îi porcăiam și pe twitter și pe facebook :)))
    Sper să se rezolve cu bine!

  • Trebuia sa le trantesti si un titlu cu frumosul lor nume si un adjectiv care sa nu le faca prea mare placere. Eu am asteptat 4 zile pentru o folie pentru telefon. O chestie mica, usor de trimis, usor de transportat. Asta in cazul Urgent Cargus.

    Inainte eram foarte multumita de serviciile Fan Courier. Pana cand am avut de trimis un colet. Am trecut pe la ei pe la sediu, am discutat despre faptul ca am coletul in alt oras si sa-i intreb daca mi-l pot ridica de acolo. M-au asigurat ca totul e ok si sa sun a doua zi pentru a fi ridicat de la mine de acasa. Guess what! Am sunat de 6 ori, la intervale de timp diferite, si nu mi-a raspuns nimeni de la sediu. Iar coletul meu chiar trebuia sa plece in ziua respectiva.

    • S-au smecherit si curierii astia de la o vreme, eu am auzit ca in multe cazuri, daca locuiesti la bloc, nici nu urca pana la tine la usa, ci iti spun sa cobori la scara sa-ti ridici pachetul. 🙂
      Eh, am considerat ca este suficient si atat, oricum n-o sa se imbunatateasca nimic. Au multe contracte, multe comenzi, iar din acest motiv isi permit sa ne trateze asa…cu indiferenta.

    • La mine nu au urcat niciodata. Stau si la etajul 4. Plus ca de multe ori nici macar in fata blocului nu vor sa vina, ci ma roaga sa merg eu la strada principala.

    • SI mai naspa in cazul asta. 🙁 Ar trebui sa suni la sediul central sa le faci reclamatie..asta merita!

  • Singura problema ce am avut-o cu curierii a fost sa vina la usa fara sa sune inainte sau sa trimita sms ca nu m-au gasit acasa cand eu nici muzica nu ascultasem in ziua aia, fix pentru a nu rata nimic.
    Odata mi-au adus un alt colet, asteptam pantofi si primisem niste ghete lungi, nu apucase sa iasa din cartier cand l-am sunat inapoi.

  • Eu cu Cargus am avut nenumarate probleme cu firma (am un magazin online) in iarna anului trecut, cand am incheiat si colaborarea. Atunci au trimis cu intarziere jumatate dintre colete, iar o parte n-au mai ajuns deloc. La relatii cu clientii asteptam sa mi se faca legatura minute in sir, pentru ca mai apoi sa mi se inchida automat. Horror!

    • Foarte nasol, mai ales atunci cand in joc este afacerea ta si nu moft personal. Se pare ca toata lumea a avut cel putin o data probleme cu firmele de curierat.

  • Nu am avut probleme cu vreo firma de curierat, dar vad ca plangerile la adresa lor se inmultesc pe zi ce trece!