Astazi vreau sa-ti vorbesc despre experientele mele cu Altex si despre dezamagirea cu care am ramas dupa fiecare comanda plasata. Desi mi-am spus ca n-o sa mai cumpar niciodata nimic online de la ei, m-am pacalit, pentru ca mi se intampla sa gasesc preturi mai bune decat la eMAG, Flanco, Carrefour sau altele. Tot de la Altex mi-am cumparat si laptopul, anul trecut in luna decembrie.
Mi-am luat un Dell Vostro super dragut, din aluminiu, subtire, de care am fost extrem de multumia pana in urma cu o luna de zile. Pe scurt, laptopul s-a defectat, a fost trimis la service de 3 ori, nu s-a remediat problema, iar cei de la Dell au acceptat sa-mi returneze banii la cererea mea. Am fost incantata sa primesc un raspuns afirmativ din partea lor. Toate bune si frumoase pana aici sau mai bine zis, pana sa ajung la mana celor de la Altex pentru returnarea banilor.
Am discutat telefonic cu cei de la Dell, iar un reprezentat al acestei companii mi-a spus ca urmeaza sa fiu contactata de catre producator, respectiv de catre cei de la Nod, pentru a mi se spune cum trebuie sa procedez. A doua zi am luat legatura cu cineva de la ei si mi-a mentionat ca trebuie sa returnez laptopul la Altex, urmand ca apoi sa-mi primesc si banii, tot de la cei de la care l-am achizitionat, adica de la Altex. Si pentru ca am crezut ca treaba e ca si rezolvata, mi-am pus frumusel lapotul in masina, l-am ambalat in cutia originala, si-am pornit spre magazinul din orasul meu, care se afla in mall.
Practic, magazinul Altex trebuia doar sa-mi preia laptopul, pentru a-l preda mai departe celor de la Nod. Bineinteles ca m-am lovit de refuzul angajatilor din magazinul fizic. Mi-au spus ca ei nu pot face asta, pentru ca eu l-am cumparat online. M-am chinuit sa le explic ca ei sunt doar niste intermediari si ca doresc sa las laptopul in magazinul lor, pentru a-l da mai departe la Bucuresti. Dupa ce m-am enervat, au trimis o cerere catre Altex Bucuresti, au explicat situaia si mi-au spus sa merg acasa si sa astept sa ma sune in momentul in care ei vor avea acceptul colegilor din capitala.
Eram 90% convinsa ca n-o s-o scot la capat usor cu cei de la Altex, pentru ca sunt neinstruiti, iar in afara de a-ti vine anumite produse sau de a-ti prelua comanda telefonic, alteceva nu stiu sa faca. Sunt total dezinteresati sa te ajute, nu sunt instruiti asa cum ar trebui, ii pui intr-o mare dilema daca le ceri sa faca retur in magazinul fizic la un produs achizitionat online. Ma enerveaza cand vad atata prostie si chiar nu sunt niciodata in stare sa ma multumeasca cu absolut nimic!
Dupa 2 zile de asteptare, am putut retruna laptopul. Acum sunt curioasa in cat timp imi voi primi si banii inapoi.
Un alt lucru care ma descurajeaza sa cumpar de la Altex este faptul ca nimeni nu-ti ofera informatii legate de livrarea comenzii online. Nu primesti niciun sms sa-ti spuna „pachetul dvs. a fost trimis”, in contul tau nu vezi nici o actualizare, practic nu stii nimic. Astepti si stii ca o sa iti vina produsul doar in ziua in care primesti mesaj de la curier, pentru ca ei nu sunt in stare sa te lamureasca cu nimic, decat daca suni la ei si le ceri acest lucu. Aa, si asta dupa ce esti nevoit sa astepti cel putin 10 minute la telefon pentru a fi preluat de un operator.
Mi-am dat cuvantul ca nu o sa mai cumpar nimic de la ei. Prefer de 1000 de ori alte magazine. Prevad ca Altex n-o sa aiba o durata lunga de viata in online daca n-o sa-si imbunatateasca serviciile si n-o sa-si trimita angajatii la training-uri.
Eu nici nu prea cumpar de la Altex. Nu ma atrage cu nimic. N-au nici reduceri sa ma dea pe spate si personalul lasa de dorit. Am intrat de cateva ori in magazinul Altex de la mine din zona si am intrebat prima data de o masina de spalat si a doua oara de un mouse; Oamenii nu isi cunosc marfa!
Eu m-am incantat de cateva ori pt ca am gasit preturi bune, dar mi-a fost invatare de minte. N-o sa mai comand niciodata nimic de la Alex!!
Nu am cumparat nimic de la ei si nici nu o sa cumpar
Acelasi lucru a patit si prietenul meu cu un laptop asus de 7000 lei, cumparat tot de la altex. Acum este in service, logic. Sa vad daca rezolva problema, daca nu cerem si noi inapoi banii.
Ideea este ca banii inapoi tre’ sa-i ceri producatorului, Altex este doar distribuitor. Al meu era inca in garantie, avea doar un an de cand il cumparasem. Trebuie sa te inarmezi cu rabdare, nu iti dau banii chiar atat e usor, eu l-am avut in service de vreo 5 ori si cred ca asta a fost norocul de mi s-au putut returna banii..
Laptopul meu nu are nici 3 luni. A venit defect. Acum sa vad daca il repara in 15 zile asa cum este regula. Oricum, daca nu vad banii, vreau altul nou.